Un singur loc pentru a va integra comertul electronic

Implementare BaseLinker

Implementarea BaseLinker in magazinul online de la Aiez inseamna nu doar o conexiune cu servicii de curierat si „piete de vanzare”, de exemplu Emag. Fiecare site de comert electronic are nevoi diferite si o pozitie de plecare diferita. In primul rand, analizam de ce are nevoie de fapt clientul nostru si ne straduim sa facilitam gestionarea comenzilor in magazinul online prin automatizare. Tratam implementarea BaseLinker intr-un magazin online ca pe o comanda de configurare „de la zero” si nu modificam configuratiile existente. Poti afla mai multe despre implementarile noastre BaseLinker in fila „Implementarea automatizarii”.

Implementare BaseLinker BlogAutomation

Ce obtii cand configurezi BaseLinker prin Aiez?

Configurarea managerului de comenzi

Conectarea integrarii necesare

a) Conectarea conturilor marketplace si a magazinelor
b) Sincronizarea stocurilor
c) Suport pentru seturi si selectie de culori/model
d) Transportatori (DPD, FAN COURIER, etc.)
e) Print Node
f) Si altele – in functie de necesitati

Configurare stare

Baselinker verifica daca exista comentarii de la cumparator la comanda, iar daca da, comanda este in starea de „verificare”, astfel incat angajatul sa verifice daca totul este in regula cu aceasta.

Crearea de actiuni automate, de exemplu:

a) Transferarea comenzilor in starile corespunzatoare in functie de situatie
b) Crearea si tiparirea automata a documentelor contabile
c) Solicitare automata catre EMAG
d) Trimiterea si tiparirea automata a AWB-urilor
e) Evenimente proprii utile in gestionarea comenzilor, retururilor si reclamatiilor
f) Setarea automata a dimensiunilor (daca baza de marfa este pregatita corespunzator).
g) Determinarea dimensiunilor in faza de ambalare, daca nu este posibila automat.
h) Adaptarea campaniei la ambalarea si ridicarea comenzilor in mod optim pentru compania dumneavoastra.

Alte activitati dupa cum este necesar

De ce implementarea BaseLinker prin Aiez?

Principala noastra ocupatie este proiectarea proceselor de automatizare si vanzari bazate pe BaseLinker, fiind partener certificat. Ca urmare, intelegem mai bine nevoile tale si suntem capabili sa iti oferim cele mai bune solutii pentru afacerea ta. Activitatile noastre se bazeaza pe conditii detaliate pentru prestarea serviciului, astfel incat clientul sa fie sigur ca serviciul va fi efectuat corect. Poti citi mai multe despre noi in sectiunea „Despre noi„.

Implementare BaseLinker Screenshot-2022-02-21-at-22-58-10-3-ways-automation-can-help-publishers-succeed

Ce este BaseLinker?

BaseLinker este in prezent cel mai popular si cuprinzator instrument pentru gestionarea comenzilor din comertul electronic. De asemenea, este folosit pentru a gestiona baza de date de produse si markeplace-uri precum Emag, Amazon si eBay. BaseLinker este actualizat in mod constant, iar lista caracteristicilor sale creste pe zi ce trece.

BaseLinker are mai multe functii. Prima este un agregator de comenzi din mai multe surse, cum ar fi magazine online si marketplace-uri (Emag, eBay, Amazon și altele), care poate transfera stocuri dintr-un magazin sau program de clasa ERP (ex. Subiekt GT și Nexo PRO, Comarch Optima, ILUO și altele), astfel incat nu vei vinde mai multe unitati decat ai in stoc. Iti permite sa executi toate comenzile dintr-un singur loc, folosind un singur panou. BaseLinker actioneaza si ca un program de contabilitate, care iti permite sa emiti facturi si chitante.

Caracteristici interesante

#1
Emiterea automata a documentelor pentru comenzi.

# 2
Automatizare – generarii si tiparirii etichetelor de expediere – integrare cu zeci de curieri.

# 3
Automatizarea altor procese, limitata doar de imaginatie.

#4
Listarea ofertelor pe Emag pe baza de sabloane – rapida si placuta.