Ideal daca ai un magazin online pe platforma WordPress cu Woocommerce
Integrare si sincronizare BaseLinker Woocommerce si Cel.ro
Integrarea si sincronizarea produselor prin BaseLinker este esentiala atunci cand vinzi produsele pe canale multiple. Poti administra toate comenzile dintr-un singur loc si, in acelasi timp, poti crea AWB-urile si facturile, plus multe alte document si actiuni automate.
In general, canalele pe care vinzi trimit notificari sau email-uri prin care esti atentionat ca ai primit o comanda noua. Spre exemplu, intr-o zi ocupata poti primi foarte multe email-uri si poti omite astfel o notificare de comanda noua. Procesul incepe de la o notificare, dupa care va fi necesar sa intri pe marketplace-ul respectiv sa vezi comanda si asa mai departe daca ai mai multe comenzi pe diferite canale.
BaseLinker prin Aiez ajuta la optimizarea timpului pierdut si a verificarilor inutile. Astfel, iti punem intr-un singur panou care isi face update in timp real toate comenzile si tool-urile de care ai nevoie.

Ce obtii dupa integrarea BaseLinker cu Aiez
Cum functioneaza procesul de implementare
- Integrarea BaseLinker cu Woocommerce se face prin API
- Setam modul de sincronizare (care este workflow-ul datelor)
- Se realizeaza implemntarea BaseLinker si Cel.ro prin API
- Se seteaza parametrii de functionare
- Pentru fiecare categorie se vor seta parametrii obligatorii
- Se sincronizeaza produsele deja existente in marketplace, apoi se sincronizeaza restul de produse
Ce se intampla dupa ce tot procesul este implementat?
Practic, dupa ce tot procesul de implementare este finalizat poti vedea si administra comenzile din BaseLinker.
Integrarea BaseLinker cu magazinele online prin Aiez este mult mai simpla. Inainte de a incepe procedura trebuie sa stabilim ce nevoi ai si sa iti explicam cum functioneaza acest sistem. Aceste infromatii vor fi importante pe masura ce implementam BaseLinker in magazinul tau online.
BaseLinker pune la dispozitie sincronizarea cu mai multe platforme de la site-uri si pana la sisteme ERP, facturare, marketplace-uri etc.
Inainte de a integra BaseLinker trebuie sa tii cont de urmatorii factori
- Cum va functiona sincronizarea
- Din magazinul online catre BasLinker, apoi catre celelalte platforme
- Din sistemul ERP catre BaseLinker, apoi catre celelalte platforme
- Din sistemul de facturare catre BaseLinker, apoi catre celelalte platforme
- Din BaseLinker catre toate platformele si magazinul tau online (cel mai des intalnit)
- Cum se prezinta produsele mele
- Au un identificator unic
- Prezinta campuri custom cu informatii
- Am un cod EAN / cod de bare
- Cum se prezinta situatia mea cu celelalte canale unde vand
- Pentru fiecare platforma produsul “X” are un Titlu diferit si o Descriere diferita
- Am deja produsele integrate pe diferite canale si va fi necesara sincronizarea acestora
- Am un pret diferit fata de magazinul meu online
- Informatii despre stoc
- Ce inseamna stoc minim pentru mine
- Ce se intampla cand ating un stoc minim cu produsele mele